BEZPLATNÝ ODBORNÝ SEMINÁR

Program

Seminár sa uskutoční 15. 10. 2015 v dvoch obsahovo identických blokoch.
Preto si pri registrácii zvoľte blok, ktorý vám časovo viac vyhovuje.
 

Dopoludňajší blok 09.00 – 12.30 alebo popoludňajší blok  13.30 – 17.00   

 

Automatizované spracovanie nielen účtovných dokladov

  • Cesta a možnosti úspor pri prevode do elektronickej podoby
  • Zjednodušenie práce pri prepise faktúr do účtovných systémov
  • Možnosti spracovania faktúr v papierovej i elektronickej podobe
  • Jednoduché spracovanie a evidencia došlej pošty
  • Pravidlá digitalizácie účtovných dokladov

 

Riadenie dokumentov inak... elektronicky

  • Výhody elektronickej evidencie a schvaľovania dokumentov
  • Systém riadenia obehu dokumentov
  • Štandardizácia procesu schvaľovania účtovných dokladov pomocou elektronického systému riadenia obehu dokumentov
  • Elektronický archív ako nástroj ďalšieho zníženia nákladov na dohľadateľnosť a dokazovanie dokumentov

 

Ukážka nástrojov na vyťažovanie dokumentov a vyhľadávanie v systéme pre správu dokumentov (DMS)

  • Ako z „kopírky“ dostať dokumenty do DMS
  • Poloautomatizovaný vs. automatizovaný prístup spracovania faktúr

 

Ukážka spracovania dokladov v DMS – jednoduchý schvaľovací proces

  • Zobrazenie reportu faktúr po splatnosti
  • Notifikácia pri zdržaní v schvaľovacom procese (napr. strata skonta)
  • Fulltextové vyhľadávanie v obsahu dokumentov vs. klasické filtrovanie
  • Možnosti využitia mobilných zariadení pri schvaľovaní dokladov
  • Ukážka priameho prepojenia s informačným systémom

 

Diskusia, individuálne konzultácie, občerstvenie