Riadenie používateľov a nákladov

Automatická analýza používania a pokročilé účtovanie nákladov

Objavte moderné tlačové prostredie šité na mieru vašim potrebám


Medzi malými podnikmi, strednými podnikmi a medzinárodnými podnikmi existuje mnoho rozdielov.

Každý má svoje vlastné štýly riadenia, potreby, klientelu a ciele. Bez ohľadu na to, akú organizáciu zastupujete, spoločnosť Konica Minolta vám ponúka riešenie pre správu používateľov a nákladov, ktoré bude spĺňať vaše požiadavky. Tento škálovateľný softvér bude spĺňať vaše skutočné potreby aj vtedy, keď sa tieto zmeny budú meniť podľa vývoja vašej spoločnosti.

Riešenia

Riešenia

Náklady a riadenie používateľov

Centralizované riadenie podnikových používateľov a nákladov výrazne znižuje vaše výdavky na tlačové služby - často až o 30%. Toto monitorovacie riešenie môžete využiť na nákladovo efektívne a moderné tlačové prostredie. Nepotrebujete veľké investície do vašej tlačovej infraštruktúry: softvér podporujú multifunkčné zariadenia Konica Minolta a malé kancelárske tlačiarne. To všetko vytvára jednoduchú a efektívnu kontrolu nad všetkými zariadeniami - či už ste malým podnikom s niekoľkými multifunkčnými zariadeniami, alebo medzinárodným podnikom s pobočkami po celom svete.

Hardvér
hardware icon
Tlačový hardvér spoločnosti Konica Minolta

Chcete najvyšší výkon pri produkcii digitálnej tlače? Práve ste ho našli. Hardvér pre produkčnú tlač a kancelárie od spoločnosti Konica Minolta predstavuje odborový štandard so zariadeniami, ktorá ponúkajú revolučnú kvalitu farebného obrazu, mimoriadne rýchly čiernobiely výstup, profesionálne možnosti inline dokončovania pre splnenie špecifikácií zložitých pracovných úloh a oveľa viac. Bez ohľadu na veľkosť alebo oblasť špecializacie spoločnosti vám náš tlačový hardvér umožní vybudovať tlačovú infraštruktúru, vykonávať správu digitálneho obsahu, umiestniť najmodernejšie meracie prístroje a skúmať ďalšie riešenia navrhnuté tak, aby zmenili váš pracovný postup na nepoznanie.

Softvér
software icon
YSoft SafeQ Riadenie tlače

YSoft SafeQ je podnikové riešenie na riadenie tlače, ktoré vám umožní prevziať kontrolu nad všetkými vašimi tlačovými zvyklosťami a údajmi, aby ste sa mohli rozhodnúť na základe faktov o prostredí tlače a infraštruktúre vo vašej organizácii. Pomocou tohto nástroja môžete znížiť náklady na tlač, kopírovanie a skenovanie. YSoft SafeQ zaznamenáva všetky činnosti multifunkčných zariadení bez ohľadu na ich umiestnenie - to všetko pre váš pokoj, zvýšenú bezpečnosť a produktivitu.

Služby
service icon
Vždy k vašim službám

Náš skúsený a erudovaný odborný personál zodpovie všetky vaše prípadné otázky a ukáže vám, ako daný produkt používať. Naše služby fungujú vo váš prospech, v rámci systému podpory, ktorý bol navrhnutý tak, aby vám a vašej spoločnosti umožnil plne využiť výhody riešenia. Ponúkame celý rad rôznych služieb, vrátane optimalizovaných tlačových služieb, ktoré zahŕňajú poradenstvo, implementáciu hardvéru a softvéru, správu pracovných postupov s cieľom zníženia výdavkov na dokumenty a inteligentné služby zabezpečenia pre váš bezpečný biznis.

Nasaďte podnikové riešenie správy tlače Ysoft a urobte krok vpred. Pomôžte zaviesť moderné tlačové prostredie, ktoré je flexibilné, nákladovo efektívne a zabezpečené. Tento nástroj správy používateľov a nákladov zmení spôsob, akým riadite svoju tlačovú infraštruktúru.Prevezmite kontolu nad rozpočtom a súčasne sledujte všetky náklady na skenovanie, tlač a kopírovanie podľa používateľa, zariadenie alebo kancelárie. Zistite problematické právanie pri tlači, a v súlade s tým upravte zásady. V tomto centralizovanom tlačovom prostredí sú všetky sieťové zariadenia pripojené  pomocou serverovej aplikácie k podnikovému adresáru, čo umožňuje nastaviť zásady riadenia alebo zaviesť omnoho efektívnejšie pracovné postupy.


Vďaka tomuto monitorovaciemu riešeniu si môžete udržať prehľad aj v prípade, že organizácia vykonáva množstvo projektov pre množstvo klientov. Môžete pideliť fakturačný kód každému z nich a priradiť náklady príslušným projektom. Týmto spôsobom je omnohom jednoduchšie účtovať zákazníkovi presné náklady na tlač, namiesto ich neustálej ďalšej a ďalšej úhrade. Analyzujte prehľadné grafy a správy pre správu, a získajte tak rýchke a komplexné prehľady. K zvýšeniu prehľadnosti a efektivity môžete taktiež vytvárať vlastné prispôsobené zostavy.


Ysoft SafeQ je efektívny, flexibilný a komplexný nástroj správy používateľov a nákladov, ktorý poskytuje všetky funkcie potrebné k zefektívneniu pracovného postupu, úspore peňazí a využívaniu transparentnejšieho vykazovaniu nákladov.

   

   

Ikona funkcií

Rozšírené nákladové účtovníctvo

Ikona produktivity

Automatická analýza využitia

Ikona funkcie dotyku

Centrálna správa

ikona funkcie dokončovania

Rýchle a zrozumiteľné prehľady nákladov

ikona funkcie prispôsobenia

Zvýšené zabezpečenie

Vyskladajte si na mieru svoje riešenie pre správu používateľov a nákladov, aby ste mohli plne využívať všetky funkcie, ktoré ponúka. Nie ste si istí, ako to urobiť? Pre viac informácií nás kontaktujte a naši skúsení špecialisti radi zodpovedajú všetky vaše otázky.