Ocenenie, nadšenie, emócie a hodnoty - to je to, čo Úžasní ľudia v Konica Minolta znamenajú. Ľudia v Konica Minolta vám poskytnú pohľad na „zákulisie“ ich každodennej práce: projekty, produkty a vášne.
Na oddelení Servis a podpora sú úlohy delegované s vysokou mierou zodpovednosti a ponúkajú mi veľkú flexibilitu pri predstavovaní a zavádzaní nových nápadov. Pracujem na medzinárodnej úrovni a som v úzkom kontakte s kolegami z celej Európy, Japonska a iných regionálnych ústredí, ako sú USA. To mi dáva neustálu príležitosť na rozširovanie mojich skúseností a v medzinárodnom kontexte sa vždy stretávam s úžasnými kolegami.
Patrick Stucke
Servis a podpora
Som vďačná, že po absolvovaní štúdia marketingu na vysokej škole som mala možnosť vybudovať širokú medzinárodnú sieť medzi kolegami v spoločnosti Konica Minolta, získať množstvo odborných poznatkov a pracovať na mojich vlastných projektoch. Nedokážem si predstaviť žiadnu lepšiu prípravu na moju novú pozíciu Špecialista na korporátnu komunikáciu Junior, než na marketingovej stáži v európskom ústredí spoločnosti Konica Minolta!
Frauke Flüthmann
Stážistka
Minulý rok som sa zúčastnil programu technických inovácií. Bola to hodnotná zmena oproti mojej každodennej práci, ktorá mi pomohla uvažovať inak. Veľmi si cením príležitosť rozvíjať spolu s kolegami z rôznych oddelení a krajín naše nápady a som veľmi hrdý na výsledok.
Nicolas Führ
Program technických inovácií
Každý deň v spoločnosti Konica Minolta je iný; vždy sa stretávame s novými výzvami, ktoré náš tím potrebuje uchopiť a riešiť. Moje úlohy sú veľmi rôznorodé a závisia od konkrétnych potrieb zákazníka a individuálnej situácie.
Berit Hillmer
Global Major Accounts