Návod











1. Pre vytvornie novej požiadavky sa prihláste pomocou Vašich prihlasovacích údajov, ktoré ste získali z helpdeskového rozhrania na adrese: https://servicedesk.konicaminolta.eu/

2. Po prihlásení zvoľte kategóriu produktu/aplikácie, ktorej sa týka Vaša požiadavka.



3. Ak sa chcete opýtať na vlastnosť aplikácie, zvoľte „Dotaz na vlastnosť aplikácie“.
    Ak chcete nahlásiť nefunkčnosť aplikácie, zvoľte „Nefunkčnosť aplikácie“.
    Následne prejdite na zadanie požiadavky.



4. V nasledujúcom formulári špecifikujte Vašu požiadavku a aplikáciu, pre ktorú nahlasujete požiadavku. Po vyplnení všetkých povinných polí kliknite na tlačidlo „Odoslať“.



Vašej požiadavke sa budeme venovať v závislosti od dohodnutej úrovne Vášho SLA a našich kapacít.