RemoteCare


Interaktívna výmena informácií medzi vašimi zariadeniami a naším systémom riadenia služieb vždy, keď je vyžadovaná vysokokvalitná podpora údržby.


RemoteCare poskytuje najmodernejšiu M2M (machine-to-machine) komunikáciu medzi výstupnými zariadeniami bizhub a servisnou organizáciou Konica Minolta. Vzdialené pripojenie prenáša všetky relevantné systémové údaje v reálnom čase a odporúča včasnú servisnú údržbu alebo akýkoľvek iný požadovaný zásah, napríklad nápravu technického problému.

Cez vzdialenú komunikačnú cestu je možné spúšťať automatizované služby, ako napríklad dodávku spotrebného materiálu a vykonávať úlohy na diaľku, vrátane služieb, ako napríklad aktualizácie firmvéru alebo nastavenia zariadenia. Prostredníctvom vzdialeného panela môžu byť koncovým používateľom poskytnuté pokyny. Súčasťou webového portálu je aj grafické a užívateľsky príjemné webové rozhranie s informáciami o stave zariadenia a so sekciou reportingu.

Koncept RemoteCare je zárukou maximálnej dostupnosti systému Konica Minolta. Je možné minimalizovať výpadok výstupných zariadení, zvýšiť produktivitu a naplánovať rutinnú údržbu v súlade s pracovným harmonogramom používateľov.


CS Remote Care workflow

RemoteCare

RemoteCare

Monitorovanie

  • Zabezpečené pripojenie
  • Jednosmerná / obojsmerná komunikácia
  • Komplexné monitorovanie

Centralizácia

  • Efektívny prenos informácií
  • Pri väčšine komunikačných metód sa nevyžaduje žiadna inštalácia

Automatizované služby

  • Odpočet počítadiel
  • Automatické dodávky spotrebného materiálu
  • Nie je potrebné manuálne volať servis

Nastavenie zariadenia

  • Servisné menu
  • Vzdialená aktualizácia firmvéru
  • Vzdialená podpora

Prezrite si prospekt a majte poruke vždy všetky informácie.

RemoteCare brožúra
RemoteCare  brožúra

Kontaktovať

Kontaktovať

Vami uvedené údaje slúžia výhradne iba na tento konkrétny účel. Plné znenie našich Zásad ochrany osobných údajov nájdete tu.

Polia označené * sú povinné!