Zdieľať
Používať multifunkčné zariadenie okrem tlače, kopírovania a skenovania aj na pohodlnú a prehľadnú evidenciu dochádzky? Prečo nie - Konica Minolta prináša ďalší spôsob zefektívnenia a zjednodušenia práce v kancelárskom prostredí!
a zistíte ako funguje dochádzka na multifunkcii.
Investícia do riešenia dochádzkového systému vás nemusí vyjsť vždy draho. Pokiaľ už vlastníte multifunkčné zariadenie Konica Minolta, postačí Vám k tomu pár euro mesačne. Všetko čo vám totiž stačí je panel multifunkčného zariadenia. Získate okamžitý prehľad o odpracovanej i neodpracovanej dobe vašich zamestnancov. Znížite a spresníte prácu mzdovému oddeleniu tým, že budú mať včas presné a bezchybné podklady. Tie sa automaticky môžu importovať do mzdového systému, čím ušetríte čas svojim zamestnancom, ktorí sa už nemusia venovať vypĺňaniu pracovných výkazov. To všetko bez zdĺhavých inštalácií a nastavení – dochádzka funguje v cloude. Automatické aktualizácie, rýchle spustenie služby, okamžitý prístup k dátam, či automatické zálohovanie tvoria moderné riešenie evidencie dochádzky zamestnancov v každej inovatívnej firme, úrade, či spoločnosť
Poznámka - vaše aktuálne nastavenie cookies vás vylúčia z prijímania propagačných noviniek e -mail! Chcete -Li tieto aktualizácie povoliť, aktualizujte nastavenia cookies.