Aká je kancelária budúcnosti?

| 7 apríla 2022

Majú vaše oddelenia ešte stále plné stoly papierov, zamestnanci pracujú neefektívne a večne sa sťažujú, že sú preťažení? Je najvyšší čas s tým niečo urobiť. Ukážeme vám, ako by mala kancelária budúcnosti vyzerať. Základom je to, aby procesy vo firme boli rýchle a efektívne, s čo najmenšími prevádzkovými nákladmi.


Dnes prístupné systémy dokážu pre firmy automaticky vyťažovať informácie z dokumentov alebo čiarových kódov. Samoučiaci systém dokáže výrazne zrýchliť prácu zamestnanca.  Získané dáta sa totiž vedia ľahko preniesť do firemného systému. Automatickým vyťažovaním dokumentov firmy súčasne zamedzia chybám pri ručnom prepise hodnôt z papierového dokumentu do počítača a ušetria ročne veľké náklady na práci zamestnancov. Zmluvy, žiadanky, súhlasy a iné dokumenty môžete jednoducho podpisovať elektronicky odkiaľkoľvek cez mobilný telefón. Aj keď ste napríklad na pracovnej ceste, alebo na dovolenke, dokumenty vás už nebudú čakať na stole, ale vybavíte ich pár klikmi kdekoľvek sa nachádzate. S tým súvisí skenovanie dokumentov do interných systémov - napríklad odoslanie účtenky za obed s klientom na schválenie nadriadenému, alebo archivácia dokumentov môže byť vykonávaná cez mobilný telefón v priebehu niekoľkých sekúnd. Novým trendom podlieha aj dochádzkový systém. Súčasťou monitoringu dochádzky je automatický import údajov do mzdového systému. Samozrejmosťou sú najrôznejšie denné alebo mesačné štatistiky. Výrazne sa tým zrýchli doba spracovania podkladov do mzdového systému, zníži sa vyťaženosť pracovníkov a tým firmy ušetria i finančné náklady spojené so spracovaním miezd.