Zdieľať
Viete, že môžete po novom archivovať a schvaľovať účtovné doklady iba elektronicky? Ukážeme vám, ako na to.
V rámci digitálnej transformácie veľa „backoffice oddelení“ dnes pracuje v tzv. hybridnom režime – napr. prichádzajúce faktúry množstvo firiem prijíma už elektronicky, ale potom ich tlačí a fyzicky ukladá vo svojich archívoch. Podobný prístup sa praktizuje aj pri zmluvách, účtenkách, rôznych formulároch, ktoré je potrebné podpisovať. Navyše teraz, v čase, keď niektorí zamestnanci sú na home office, býva zdĺhavé a ťažké také agendy efektívne spracovávať.
Webinár v skratke:
Produktový manažér pre oblasť Digital Workplace
Pavol Katrenčík
Oblasti, v ktorých pomáha klientom, je okrem iného oblasť digitalizácie dokumentov, elektronického podpisovania a dochádzky. Stovkám firiem a inštitúcií v Česku a na Slovensku tak vďaka produktom ktoré má v Konica Minolta na starosti ušetril náklady a zvýšil zisky, vďaka automatizácii podnikových procesov.
Lukáš Král
Medzi témy, ktorým sa venujem, patrí digitalizácia a inteligentná správa podnikového obsahu. Primárne teda ide o firemné dáta a dokumenty. Zákazníkovi prináša inteligentná správa dokumentov vyššiu efektivitu, zrýchľovanie procesov, znižovanie nákladov a v neposlednom rade spokojných zamestnancov, ako koncových používateľov týchto moderných nástrojov.
Predstavenie spoločnosti Konica Minolta ako firmy venujúcej sa digitalizácii a automatizácii procesov vo firmách
Čo sa zmenilo v legislatíve. Nástroje na zabezpečenie súladu s legislatívou
Ako schvaľovať a archivovať účtovné doklady len a len v elektronickej podobe vrátane ukážky
Ukážka elektronického podpisovania a archivácie zmlúv
Otázky a diskusia, aké ďalšie agendy možno spracovávať, prípadne poradenstvo, ako postupovať s nasadením takéhoto riešenia
Záver