Nová éra propojených procesů v podnikaní
Moderné automatizačné systémy je možné podľa Konica Minolta ľahko prepojiť s ľubovoľnými IT nástrojmi akými sú napríklad MS Teams, SharePoint Online, Outlook, rôzne ERP systémy či databázy. “Naši zákazníci pritom najviac oceňujú práve previazanosť s produktmi Microsoft, ktoré im umožňujú využívať služby automatizácie bez toho, aby sa museli naučiť pracovať s nejakým novým systémom,” konštatuje P. Atanasčev s tým, že automatizovať je možné všetky typy procesov od vytvárania zmlúv, objednávok, schvaľovania požiadaviek, cez vybavovanie účtovných a zmluvných dokumentov až po komplexné riešenie riadenia životného cyklu produktov, riadenia dokumentácie, kontroly kvality, riadenia zvyšovania kvality, alebo spracovania logistických procesov.
Konica Minolta je najväčším dodávateľom riešenia Nintex Automation v Českej a Slovenskej republike pre zákazníkov od dvesto užívateľov. Partnerstvo s Nintex na úrovni “Partner Tier: Premier” preukazuje najvyššiu úroveň znalostí pre automatizáciu procesov, predávania informácií prostredníctvom elektronických formulárov a robotizácie práce, rovnako ako najvyššiu možnú kvalifikáciu Konica Minolta v oblasti implementácie, konzultačných činností a licencovania Business Process Management nástrojov.
Služby spojené s digitálnou transformáciou a so zavádzaním automatických procesov poskytuje Konica Minolta na Slovensku už od roku 2013. Sú vhodné predovšetkým pre subjekty, ktorých prevádzka zahŕňa veľké množstvo formulárov, dokumentov a interných procesov. Medzi takéto firmy patria napríklad výrobné, účtovné firmy, banky, energetické spoločnosti, alebo zdravotnícke zariadenia. Podľa Konica Minolta môže stredne veľká firma iba pomocou digitalizácie faktúr a zavedením ich riadeného obehu dosiahnuť úspory až vo výške 21 000 Eur ročne.