Mestská polícia Veľký Krtíš sa stará o zabezpečovanie verejného poriadku a ochrany životného prostredia vmeste. Táto inštitúcia prevádzkuje Monitorovací kamerový systém mesta Veľký Krtíš, kde pracuje 6 operátorov, ktorí sa o monitorovací systém starajú.
Produkt: Digitálny dochádzkový systém Zákazníkovi sme poskytli cloudovú verziu programu, riešenú prostredníctvom multifunkčného zariadenia Konica Minolta. Výhodou je práca odkiaľkoľvek – podmienkou je iba prístup do cloudu.
Pracovné zmeny má klient rozvrhnuté v trojzmennom režime. Hlavnou výhodou používania elektronickej dochádzky je pre klienta možnosť plánovať rozpis zmien na pár klikov s dostatočným predstihom. Z hľadiska zákonníka práce treba myslieť na veľa vecí, ako je napríklad dodržiavať to, aby jeden zamestnanec nemal dve nočné zmeny za sebou.
S novým systémom už odpadá nutnosť prepočítavania časov – stačí do programu stanoviť podmienky a systém sa sám stráži, kto na zmenu nastúpiť môže a kto nie. Pre väčšiu prehľadnosť zákazník využíva aj farebne odlíšené jednotlivé typy zmien a prerušení pracovného režimu. Zákazník oceňuje ľahkú orientáciu v rozpisoch v prípade nahradenia zmeny. Takto spracované mesačné plány sú prehľadné tak pre zamestnancov, nadriadených, ako aj pre personalistu. Do dochádzkového systému sa klient prihlasuje jednoducho pomocou čipu alebo priamym prihlásením cez meno a heslo zamestnanca.
prehľadnosť ľahká orientácia uľahčenie plánovania práce jednoduchá kontrola
Marcela Orthová
Zástupkyňa veliteľa Mestskej polície Veľký Krtíš
„Vďaka dochádzkovému systému Konica Minolta ušetrím mesačne približne 30 hodín práce. Najväčšou výhodou využívania elektronickej dochádzky je pre nás rýchle a jednoduché plánovanie rozpisov trojzmennej služby pre pracovníkov Monitorovacieho kamerového systému mesta Veľký Krtíš. Pre zlepšenie prehľadnosti máme farebne odlíšené jednotlivé druhy zmien a prerušení podľa pracovného režimu a vytvorený manažérsky report podľa našich požiadaviek.“
Zdieľať