DIGITALIZÁCIA ZMLUV

INTELIGENTNÁ KANCELÁRIA

 

ZMLUVY

ZMLUVY

OPRÁVNENIE

Každý používateľ má v systéme pridelený súbor práv, ktoré určujú, s ktorými dokumentmi môže pracovať a aké akcie môže vykonávať
 

KONZISTENTNE

Konzistentné vytváranie zmlúv zo šablón a automatizovaný proces schvaľovania
 

SPRÁVNA VERZIA

Vždy pracujeme s aktuálnou a platnou verziou dokumentu
 

POHROMADE

Zmluvy a dodatky sú vždy pohromade

EFEKTÍVNA SPRÁVA ÚČTOVNÝCH DOKLADOV

Každá firma rieši spracovanie a archiváciu účtovných dokladov – prichádzajúce aj odchádzajúce faktúry, preplácanie drobných výdavkov za obed s klientom alebo napríklad parkovné. Čo automatizáciou týchto dokladov získate?  

  • zamestnanci nebudú strácať čas pri vyhľadávaní potrebných informácií 
  • zvýšite produktivitu  
  • výrazne zvýšite zabezpečenie pri spracovaní týchto dokladov 

Účtovníci a ďalší zamestnanci získajú viac času na dôležitejšiu prácu. To všetko bez papiera, automatizovane a v digitálnej forme. 

 

AUTOMATIZÁCIA NA MAXIMUM A KONEČNE ŽIADNE CHYBY 

Prenechajte zodpovednosť a starosti umelej inteligencii, pomôže vám znížiť riziko chýb. Automatizácia schvaľovania zase urýchli rutinné kroky – podľa interných smerníc firmy si jednoducho nastavíte, kto a za akých podmienok bude mať k faktúre prístup a možnosť ju schváliť. O ďalšie kroky sa postará systém.

 

RÝCHLE A VČASNÉ PREPLÁCANIE BEZ POKÚT 

VZKaždý dodávateľ aj zamestnanec očakáva včasné preplatenie faktúr alebo bločkov. Vďaka automatizácii sa vyhnete pokutám za premeškaný dátum splatnosti spôsobený stratou dokumentov alebo ich neskorým schválením.  

 

BENEFITY

BENEFITY

SCHVAĽOVANIE
Mobilita a možnosť schvaľovať všetko okamžite odkiaľkoľvek 

BEZ CHÝB
Vyhnete sa chybám v prepise súm, dátumov splatnosti, čísiel účtov a pod.
 
BEZ RUČNÉHO PREPISU
Všetko sa výrazne urýchli – zamestnanci už nebudú všetko ručne prepisovať do ekonomického systému 

RÝCHLOSŤ
Jednoduchšia evidencia a zrýchlené vyhľadávanie 

RÝCHLE VYHĽADÁVANIE 
Nepoznáte číslo faktúry? Nevadí. Nájdete ho inak – podľa dodávateľa, sumy, dátumu vystavenia a ďalších charakteristík. Kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

JEDNODUCHÁ KONTROLA 
STAČÍ vám chvíľka a hneď viete, či je faktúra schválená, zamietnutá, alebo zaplatená. Navyše vás systém sám automaticky upozorní na to, že sa faktúre zatiaľ nikto nevenoval.  

DIGITÁLNA ARCHIVÁCIA 
Vďaka digitálnemu archívu dodržiavate všetky legislatívne nariadenia na úschovu účtovných dokladov v čisto elektronickej podobe počas doby definovanej zákonom, a to aj v  prípade, že pôvodný dokument bol papierový. 

RÝCHLEJŠIE A AUTOMATIZOVANÉ SCHVÁLENIE 
Schválenie prebehne automatizovane na základe pravidiel – napr. výšky sumy alebo firemnej hierarchie. Všetko zvládnete v priebehu minút z  počítača alebo mobilu. 

KONTROLA DUPLICÍT 
Kontrola duplicít sa postará o to, aby ste faktúru neplatili viackrát, napríklad v takom prípade, keď účtovník faktúru dostane e-mailom a v  papierovej podobe.   

ZVÝŠENIE COMPLIANCE 
Pár kliknutí v  systéme a máte nastavené práva. Vďaka nim sa k  dokumentom dostanú už len povolané osoby. 

AUDITNÁ KONTROLA 
Budete na ňu perfektne pripravení – systém zaznamenáva všetky akcie, ktoré sa dokladu týkajú – od vloženia, otvorenia, schválenia až po archiváciu. 

ZBAVTE SA PAPIERA 
Účtovníctvo už môže byť aj bezpapierové. Ušetrite si miesto a čas a nezaťažujte sa archiváciou fyzických dokumentov. 

ŽIADNE STRATENÉ DOKUMENTY 
Žiadne stratené faktúry či účtenky. Všetko je bezpečne archivované v centrálnom digitálnom úložisku.

Chcete vedieť viac?

Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme.