Každá firma rieši spracovanie a archiváciu účtovných dokladov – prichádzajúce aj odchádzajúce faktúry, preplácanie drobných výdavkov za obed s klientom alebo napríklad parkovné. Čo automatizáciou týchto dokladov získate?
Účtovníci a ďalší zamestnanci získajú viac času na dôležitejšiu prácu. To všetko bez papiera, automatizovane a v digitálnej forme.
Prenechajte zodpovednosť a starosti umelej inteligencii, pomôže vám znížiť riziko chýb. Automatizácia schvaľovania zase urýchli rutinné kroky – podľa interných smerníc firmy si jednoducho nastavíte, kto a za akých podmienok bude mať k faktúre prístup a možnosť ju schváliť. O ďalšie kroky sa postará systém.
VZKaždý dodávateľ aj zamestnanec očakáva včasné preplatenie faktúr alebo bločkov. Vďaka automatizácii sa vyhnete pokutám za premeškaný dátum splatnosti spôsobený stratou dokumentov alebo ich neskorým schválením.
SCHVAĽOVANIE Mobilita a možnosť schvaľovať všetko okamžite odkiaľkoľvek BEZ CHÝB Vyhnete sa chybám v prepise súm, dátumov splatnosti, čísiel účtov a pod. BEZ RUČNÉHO PREPISU Všetko sa výrazne urýchli – zamestnanci už nebudú všetko ručne prepisovať do ekonomického systému RÝCHLOSŤ Jednoduchšia evidencia a zrýchlené vyhľadávanie RÝCHLE VYHĽADÁVANIE Nepoznáte číslo faktúry? Nevadí. Nájdete ho inak – podľa dodávateľa, sumy, dátumu vystavenia a ďalších charakteristík. Kedykoľvek a odkiaľkoľvek.
JEDNODUCHÁ KONTROLA STAČÍ vám chvíľka a hneď viete, či je faktúra schválená, zamietnutá, alebo zaplatená. Navyše vás systém sám automaticky upozorní na to, že sa faktúre zatiaľ nikto nevenoval. DIGITÁLNA ARCHIVÁCIA Vďaka digitálnemu archívu dodržiavate všetky legislatívne nariadenia na úschovu účtovných dokladov v čisto elektronickej podobe počas doby definovanej zákonom, a to aj v prípade, že pôvodný dokument bol papierový. RÝCHLEJŠIE A AUTOMATIZOVANÉ SCHVÁLENIE Schválenie prebehne automatizovane na základe pravidiel – napr. výšky sumy alebo firemnej hierarchie. Všetko zvládnete v priebehu minút z počítača alebo mobilu. KONTROLA DUPLICÍT Kontrola duplicít sa postará o to, aby ste faktúru neplatili viackrát, napríklad v takom prípade, keď účtovník faktúru dostane e-mailom a v papierovej podobe.
ZVÝŠENIE COMPLIANCE Pár kliknutí v systéme a máte nastavené práva. Vďaka nim sa k dokumentom dostanú už len povolané osoby. AUDITNÁ KONTROLA Budete na ňu perfektne pripravení – systém zaznamenáva všetky akcie, ktoré sa dokladu týkajú – od vloženia, otvorenia, schválenia až po archiváciu. ZBAVTE SA PAPIERA Účtovníctvo už môže byť aj bezpapierové. Ušetrite si miesto a čas a nezaťažujte sa archiváciou fyzických dokumentov. ŽIADNE STRATENÉ DOKUMENTY Žiadne stratené faktúry či účtenky. Všetko je bezpečne archivované v centrálnom digitálnom úložisku.
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme.