Jednoduchým riešením je ľahko ovládateľná platforma na riadenie, digitalizáciu a automatizáciu procesov. Takáto platforma vám poskytuje všetko, čo potrebujete na vytvorenie výkonných procesných aplikácií zameraných na efektívne delegovanie úloh a výmenu informácií medzi ľuďmi a systémami. S jej pomocou vytvoríte komplexné aplikácie pozostávajúce obvykle z pracovného postupu, formulárov, systémovej a aplikačnej integrácie a zostáv. To všetko bez znalosti programovania.
Správne riešenie poskytuje ľahko použiteľné nástroje, ktoré urýchľujú vytváranie riešení a umožňujú spoluprácu celej škály používateľov s rôznymi technickými znalosťami. Navyše umožňuje vytvárať nové riešenia na základe už existujúcich konektorov či objektov. Konica Minolta tak pomôže vašej firme pružnejšie a agilnejšie reagovať na meniace sa potreby zákazníkov a zamestnancov.
Všetko je vizuálne. Všetko je deklaratívne. Všetko je opakovane použiteľné.
Platforma na automatizáciu procesov
Digitalizujte a automatizujte pracovné procesy vo vašej spoločnosti bez ohľadu na to, aké jednoduché alebo aké komplexné sú. Bez jediného riadka kódu.
PRACOVNÉ PROCESY
Digitalizujte pracovné procesy s použitím prehľadného a užívateľsky prívetivého grafického editora. Bez ohľadu na to, aké jednoduché alebo aké komplexné sú. Bez jediného riadka kódu.
Riaďte procesy medzi ľuďmi a systémami. Integrujte podnikové aplikácie ako SharePoint a DocuSign na zabezpečenie plynulého priebehu životného cyklu dokumentov – od ich vytvorenia, cez schválenie a uloženie, až po skartáciu. Grafický editor je doplnený asistentom, ktorý s vytváraním pracovného procesu používateľovi aktívne pomáha a navádza ho tak, aby bol vytvorený proces úplne bezchybný. Nezáleží na tom, aký komplexný je váš pracovný postup. Pridávajte opakovania, nastavujte paralelné cesty, definujte termíny. Zlepšený editor na konfiguráciu pravidiel umožňuje pridávanie pravidiel a obchodnej logiky do pracovných postupov jednoduchšie a oveľa dynamickejšie. Dokonca aj zložité pravidlá tak možno pridať bez programovania.
INTEGRÁCIA
Integračná technológia umožňuje efektívne prepojenie ostatných vnútropodnikových systémov do procesných aplikácií. Prepojte kľúčové aplikácie, bez ohľadu na to, či fungujú na vašich serveroch alebo sú v cloude, a užite si novú užívateľskú skúsenosť.
Integrujte vaše procesné aplikácie prostredníctvom prehľadného vizuálneho rozhrania s ďalšími podnikovými systémami a aplikáciami pomocou API, webových služieb alebo dokonca preddefinovaných konektorov (DocuSign, Microsoft Dynamics, Salesforce, SAP, Microsoft SharePoint a pod.). Platforma je zároveň ideálnym nástrojom, ktorý vám umožní štandardizovane prepojiť svet cloudových služieb a on-premise aplikácií. Vytvorte integračný bod raz a potom ho znova používajte vo všetkých vašich pracovných postupoch, formulároch a zostavách. Platforma podporuje štandardné autentifikačné mechanizmy a rešpektuje prístupové práva nastavené v pripojených aplikáciách. Môžete si tak byť isti, že každý vidí vždy len tie dáta, na ktoré má oprávnenie.
FORMULÁRE
Pomocou nástroja na online tvorbu formulárov vytvorte a pripojte formuláre ku svojim pracovným postupom a podnikovým dátam. Sú plne responzívne (optimalizované pre všetky typy zariadení) a budú sa tak vždy ideálne zobrazovať – na akomkoľvek zariadení, za akýchkoľvek podmienok. Dokonca aj vtedy, keď nemáte internetové pripojenie.
Nástroj na online tvorbu formulárov obsahuje množstvo ovládacích prvkov, ktoré sa dajú vo formulároch použiť. Prispôsobte si ich jednoducho pomocou obrázkov či farebného kódovania založeného na logike formulára. Formuláre môžu byť veľmi komplexné, bez kompromisu medzi funkčnosťou, užívateľským komfortom a časovou náročnosťou na vývoj. Jednoducho možno agregovať (pripájať) dáta z viacerých podnikových systémov do jediného ľahko použiteľného rozhrania – umožňujú tak zobrazenie alebo úpravu dát v podnikových systémoch priamo z vašich formulárov. Doplňte formuláre o pravidlá a validačné mechanizmy a zabráňte tak nezrovnalostiam vo vašich aplikáciách.
ANALÝZY
Získajte prehľad o využití aplikácií a ich zapojení v reálnom čase, identifikujte slabé miesta a optimalizujte svoje procesy. Tieto metriky sú rozhodujúce pre to, aby boli vaše tímy a vaše podnikanie čo najefektívnejšie.
Štandardné procesné metriky sledujú napríklad počet pracovných procesov, ako dlho trvá dokončenie každého procesu a ďalšie. Táto funkcia poskytuje správcom procesov aj koncovým používateľom prehľad o stave každého pracovného procesu v reálnom čase. Dáta z reportov možno analyzovať aj prostredníctvom nástrojov Business Intelligence, napríklad Microsoft PowerBI či Tableau. Použite online návrhára formulárov na vytvorenie prispôsobených prehľadov, ktoré spájajú procesné metriky a dáta o podnikaní (LOB) do jediného dashboardu. Do podoby reportov samozrejme môžete jednoducho vizualizovať aj dáta z aplikácií a použiť ich napríklad vo formulári, kde môžu uľahčiť rozhodovanie schvaľovateľovi.
Jedna platforma. Dve možnosti nasadenia.
Cloudová služba
Žiadna drahá infraštruktúra alebo údržba.
Každodenné operácie, zabezpečenie a aktualizácie spracováva spoločnosť NINTEX.
Plnoškálovateľné riešenie bude rásť s vaším podnikaním.
Zachováva prvotriedne priemyselné štandardy a certifikácie.
Aktualizácie platformy prebiehajú bez odstavenia.
Provoz vlastní platformy
Flexibilní technologie on-premise, ideální řešení pro vysoce regulovaná odvětví.
Poskytněte uživatelům specifické úrovně přístupu s velmi podrobným zabezpečením.
Nasaďte do on-premise nebo ve vašem soukromém cloudu – s plnou kontrolou nad opravami, aktualizacemi, zálohami a zabezpečením.
Začnite rýchlejšie s vopred vytvorenými aplikáciami
Od nápadu k aplikácii, naozaj rýchlo.
Vopred vytvorené aplikácie SmartStarters pokrývajú širokú škálu prípadov použitia vo všetkých oddeleniach v organizácii.
Nástupy a výstupy zamestnancov, žiadosti o školenia, zmenové požiadavky
Evidencia predajných príležitostí, prehľad zákazníckych otázok
Tvorba a evidencia zmlúv, správa reklamácií, požiadavky na servisné služby
Prehľad majetku, správa dodávateľov, revízia dokumentov, správa úloh.