Pevnejšie obchodné vzťahy
Ak sú zmluvy vytlačené alebo uložené v sieťových priečinkoch, je náročné vytvárať nové zmluvy, vyjednávať o nich alebo ich podpisovať. Je tiež ťažké sledovať dohodnuté podmienky a dátumy platnosti a môžete premárniť príležitosti, aby zmluva fungovala vo váš prospech. Tu vám môžeme pomôcť.
Neprehľadné a zdĺhavé schvaľovanie zmluvy?
Zabudnite na to, že budete chodiť po firme alebo hľadať v emailoch a zisťovať, kde sa zmluva nachádza. V systéme uvidíte, v akom stave svojho cyklu sa zmluva nachádza a vidíte aj všetky kroky, kto a kedy so zmluvou pracoval.
Iný obchodník iná šablóna zmluvy?
Majte pod kontrolou či sú vaše zmluvy aktuálne a či spĺňajú všetky nariadenia a interné predpisy. Zamestnaci používajú aktuálne šablóny odsúhlasené právnym oddelením. Zamestnanci nerobia chyby a nevytvárajú zmluvy revidovaním starých zmlúv, ktoré majú na počítači. Systém doplňuje väčšinu dát za nich automatizovanie . Znížite tak riziko chýb a uľahčíte prácu vašim kolegom.
Desiatky verzií a duplicít s nejasným názvom?
V priemere vzniká 17 verzií daného dokumentu. Často sú to kópie toho istého dokumentu, ktoré si zamestnanci preposielajú emailom, alebo ukladajú k sebe na počítač a premenujú po svojom. S našim systémom, máte verzovanie pod kontrolou a máte prehľad, čo sa v ktorej verzii s dokumentom stalo.
Podpis zmluvy stále na papieri? Ide to aj digitálne
Firmy dokumenty schvaľujú, revidujú a odsúhlasujú v elektronickej podobe. A nakoniec zmluvu aj tak vytlačia aby ju mohli podpísať. V dnešnej dobe už máme nástroje na to, aby ste zmluvu tlačiť nemuseli. Právne a legislatívne zmluvu podpíšete telefónom a automaticky na pár klikov. Systém ju naśledne digitálne uloží bezpapierovo v digitálnom archíve.
18 minút hľadám jeden dokument
Toľko v priemere trvá nájdenie toho správneho dokumentu. Nemrhajte čas tým, že budete pátrať kam ste zmluvu uložili, alebo ako ste ju pomenovali. Náš systém organizuje zmluvu podľa toho o čom sú namiesto toho kde sú uložené alebo pomenované