Vyskúšajte si ZADARMO aplikáciu dochádzka

Z marketplace KOniCA MINOLTA


Prečo dochádzka Konica Minolta?



Dochádzkový systém Konica pomáha klientom automatizovať rutinnú prácu so spracovaním dochádzkovej agendy. Okrem evidencie príchodov a odchodov zamestnancov, prináša prehľad pre samotných zamestnancov aj ich nadriadených. Okrem toho ponúka rozšírené možnosti exportov do mzdových systémov  a šetrí tak čas a financie už viac ako stovkám firiem a organizáciám na Slovensku v Českej republike.

 

Ako si môžete Dochádzku zdarma vyskúšať?

 

 1. Krok – Prihláste sa do Market Place Konica Minolta

 

Prihlásenie s už existujúcim účtom

 

Založenie nového účtu

  alebo  

Do aplikácie MarketPlace sa môžete
prihlásiť účtom, ktorý ste si vytvořili už
predtým.

 

Ak účet ešte nemáte, môžete si ho založiť.
Účet je ešte potrebné aktivovať kliknutím
na odkaz, ktorý Vám príde na e-mail.

 



 2. Krok – Nainštalujete si aplikáciu dochádzka na zariadení

 

Prihláste sa do zariadenia Konica Minolta v Marketplace ako správca a vyhľadajte aplikáciu Dochádzka v MarketPlace. Stiahnite si ju rovnako ako mobilnú aplikáciu, napr. zo služby Google Play alebo Appstore. Nainštalujte aplikáciu a môžete ju používať.
 

 

Videonávod na inštaláciu Dochádzky

Jednoduchý kompletný videonávod na inštaláciu aplikácie nájdete nižšie.

 

Prečo si vyskúšať Dochádzku od Konica Minolta?

 

Dochádzka je jednoduché riešenie, ktoré možno integrovať do multifunkčného zariadenia. Ponúka možnosti plánovania pracovnej sily, konfigurácie systému, používateľov a mnoho ďalšieho. Docházka je používateľom dostupná v slovenskom, českom, anglickom a ďalších európskych jazykoch. Pre viac informácií navštívte webovú stránku na našem webu.


 

Kontaktujte nás

Dalšie otázky?