Zdieľať
Prečo dochádzka Konica Minolta?
Docházkový systém Konica Minolta pomáhá klientům automatizovat rutinní práci při zpracování docházky. Kromě evidence příchodů a odchodů zaměstnanců poskytuje přehled jak samotným zaměstnancům, tak jejich nadřízeným. Kromě toho nabízí rozšířené možnosti exportu do mzdových systémů a šetří tak čas a finance více než stovkám firem a organizací v České republice a na Slovensku.
Do aplikácie MarketPlace sa môžete prihlásiť účtom, ktorý ste si vytvořili už predtým.
Ak účet ešte nemáte, môžete si ho založiť. Účet je ešte potrebné aktivovať kliknutím na odkaz, ktorý Vám príde na e-mail.
Prihláste sa do zariadenia Konica Minolta v Marketplace ako správca a vyhľadajte aplikáciu Dochádzka v MarketPlace. Stiahnite si ju rovnako ako mobilnú aplikáciu, napr. zo služby Google Play alebo Appstore. Nainštalujte aplikáciu a môžete ju používať.
Jednoduchý kompletný videonávod na inštaláciu aplikácie nájdete nižšie.
Dochádzka je jednoduché riešenie, ktoré možno integrovať do multifunkčného zariadenia. Ponúka možnosti plánovania pracovnej sily, konfigurácie systému, používateľov a mnoho ďalšieho. Docházka je používateľom dostupná v slovenskom, českom, anglickom a ďalších európskych jazykoch. Pre viac informácií navštívte webovú stránku na našem webu.
Dalšie otázky?
Poznámka - vaše aktuálne nastavenie cookies vás vylúčia z prijímania propagačných noviniek e -mail! Chcete -Li tieto aktualizácie povoliť, aktualizujte nastavenia cookies.