Zdieľať
Prečo dochádzka Konica Minolta?
Dochádzkový systém Konica pomáha klientom automatizovať rutinnú prácu so spracovaním dochádzkovej agendy. Okrem evidencie príchodov a odchodov zamestnancov, prináša prehľad pre samotných zamestnancov aj ich nadriadených. Okrem toho ponúka rozšírené možnosti exportov do mzdových systémov a šetrí tak čas a financie už viac ako stovkám firiem a organizáciám na Slovensku v Českej republike.
Do aplikácie MarketPlace sa môžete prihlásiť účtom, ktorý ste si vytvořili už predtým.
Ak účet ešte nemáte, môžete si ho založiť. Účet je ešte potrebné aktivovať kliknutím na odkaz, ktorý Vám príde na e-mail.
Prihláste sa do zariadenia Konica Minolta v Marketplace ako správca a vyhľadajte aplikáciu Dochádzka v MarketPlace. Stiahnite si ju rovnako ako mobilnú aplikáciu, napr. zo služby Google Play alebo Appstore. Nainštalujte aplikáciu a môžete ju používať.
Jednoduchý kompletný videonávod na inštaláciu aplikácie nájdete nižšie.
Dochádzka je jednoduché riešenie, ktoré možno integrovať do multifunkčného zariadenia. Ponúka možnosti plánovania pracovnej sily, konfigurácie systému, používateľov a mnoho ďalšieho. Docházka je používateľom dostupná v slovenskom, českom, anglickom a ďalších európskych jazykoch. Pre viac informácií navštívte webovú stránku na našem webu.
Dalšie otázky?