Zdieľať
Medzi malými podnikmi, strednými podnikmi a medzinárodnými podnikmi existuje mnoho rozdielov.
Každý má svoje vlastné štýly riadenia, potreby, klientelu a ciele. Bez ohľadu na to, akú organizáciu zastupujete, spoločnosť Konica Minolta vám ponúka riešenie pre správu používateľov a nákladov, ktoré bude spĺňať vaše požiadavky. Tento škálovateľný softvér bude spĺňať vaše skutočné potreby aj vtedy, keď sa tieto zmeny budú meniť podľa vývoja vašej spoločnosti.
Centralizované riadenie podnikových používateľov a nákladov výrazne znižuje vaše výdavky na tlačové služby - často až o 30%. Toto monitorovacie riešenie môžete využiť na nákladovo efektívne a moderné tlačové prostredie. Nepotrebujete veľké investície do vašej tlačovej infraštruktúry: softvér podporujú multifunkčné zariadenia Konica Minolta a malé kancelárske tlačiarne. To všetko vytvára jednoduchú a efektívnu kontrolu nad všetkými zariadeniami - či už ste malým podnikom s niekoľkými multifunkčnými zariadeniami, alebo medzinárodným podnikom s pobočkami po celom svete.
Chcete najvyšší výkon pri produkcii digitálnej tlače? Práve ste ho našli. Hardvér pre produkčnú tlač a kancelárie od spoločnosti Konica Minolta predstavuje odborový štandard so zariadeniami, ktorá ponúkajú revolučnú kvalitu farebného obrazu, mimoriadne rýchly čiernobiely výstup, profesionálne možnosti inline dokončovania pre splnenie špecifikácií zložitých pracovných úloh a oveľa viac. Bez ohľadu na veľkosť alebo oblasť špecializacie spoločnosti vám náš tlačový hardvér umožní vybudovať tlačovú infraštruktúru, vykonávať správu digitálneho obsahu, umiestniť najmodernejšie meracie prístroje a skúmať ďalšie riešenia navrhnuté tak, aby zmenili váš pracovný postup na nepoznanie.
YSoft SafeQ je podnikové riešenie na riadenie tlače, ktoré vám umožní prevziať kontrolu nad všetkými vašimi tlačovými zvyklosťami a údajmi, aby ste sa mohli rozhodnúť na základe faktov o prostredí tlače a infraštruktúre vo vašej organizácii. Pomocou tohto nástroja môžete znížiť náklady na tlač, kopírovanie a skenovanie. YSoft SafeQ zaznamenáva všetky činnosti multifunkčných zariadení bez ohľadu na ich umiestnenie - to všetko pre váš pokoj, zvýšenú bezpečnosť a produktivitu.
Náš skúsený a erudovaný odborný personál zodpovie všetky vaše prípadné otázky a ukáže vám, ako daný produkt používať. Naše služby fungujú vo váš prospech, v rámci systému podpory, ktorý bol navrhnutý tak, aby vám a vašej spoločnosti umožnil plne využiť výhody riešenia. Ponúkame celý rad rôznych služieb, vrátane optimalizovaných tlačových služieb, ktoré zahŕňajú poradenstvo, implementáciu hardvéru a softvéru, správu pracovných postupov s cieľom zníženia výdavkov na dokumenty a inteligentné služby zabezpečenia pre váš bezpečný biznis.
Nasaďte podnikové riešenie správy tlače Ysoft a urobte krok vpred. Pomôžte zaviesť moderné tlačové prostredie, ktoré je flexibilné, nákladovo efektívne a zabezpečené. Tento nástroj správy používateľov a nákladov zmení spôsob, akým riadite svoju tlačovú infraštruktúru.Prevezmite kontolu nad rozpočtom a súčasne sledujte všetky náklady na skenovanie, tlač a kopírovanie podľa používateľa, zariadenie alebo kancelárie. Zistite problematické právanie pri tlači, a v súlade s tým upravte zásady. V tomto centralizovanom tlačovom prostredí sú všetky sieťové zariadenia pripojené pomocou serverovej aplikácie k podnikovému adresáru, čo umožňuje nastaviť zásady riadenia alebo zaviesť omnoho efektívnejšie pracovné postupy.
Vďaka tomuto monitorovaciemu riešeniu si môžete udržať prehľad aj v prípade, že organizácia vykonáva množstvo projektov pre množstvo klientov. Môžete pideliť fakturačný kód každému z nich a priradiť náklady príslušným projektom. Týmto spôsobom je omnohom jednoduchšie účtovať zákazníkovi presné náklady na tlač, namiesto ich neustálej ďalšej a ďalšej úhrade. Analyzujte prehľadné grafy a správy pre správu, a získajte tak rýchke a komplexné prehľady. K zvýšeniu prehľadnosti a efektivity môžete taktiež vytvárať vlastné prispôsobené zostavy.
Ysoft SafeQ je efektívny, flexibilný a komplexný nástroj správy používateľov a nákladov, ktorý poskytuje všetky funkcie potrebné k zefektívneniu pracovného postupu, úspore peňazí a využívaniu transparentnejšieho vykazovaniu nákladov.
Rozšírené nákladové účtovníctvo
Automatická analýza využitia
Centrálna správa
Rýchle a zrozumiteľné prehľady nákladov
Zvýšené zabezpečenie
Vyskladajte si na mieru svoje riešenie pre správu používateľov a nákladov, aby ste mohli plne využívať všetky funkcie, ktoré ponúka. Nie ste si istí, ako to urobiť? Pre viac informácií nás kontaktujte a naši skúsení špecialisti radi zodpovedajú všetky vaše otázky.