• M-Files Faktúry

    M-Files

Získajte kontrolu nad účtovnými dokladmi 

Vyhledávání
Jednoduché a rýchle vyhľadávanie
Bezpečnost
Dôraz na bezpečnosť a dodržiavanie pravidiel
Postupy
Zjednodušenie pracovných postupov

Volá vám dodávateľ? Faktúra po splatnosti? 

Už nemusíte obvolávať a naháňať všetky oddelenia vo vašej firme, prečo faktúra od dodávateľe nie je schválená, zaúčtovaná, preplatená, alebo stratená. Celú históriu faktúry vidíte na jeden klik. Máte tak auditnú stopu a dôkazy, kto, čo, kedy s dokumentom urobil, napr. aj vrátane poznámok, či komentárov pre lepší prehľad.  

Duplicity? Preplácate faktúry 2 krát?  

Bez prehľadného systému si duplicitu pri viacerých faktúrach všimnete len pozorné oko. Ak napríklad príde faktúra raz elektronicky a následne o týždeň emailom, často sa stáva, že firma ju preplatí 2X. Náš systém vás upozorní, keď budete chcieť zadať rovnakú faktúru 2x.

Automatizujte! Nedržte termíny a procesy v hlave.

Notifikácie pred dátumom splatnosti, pripomienky že faktúra čaká na vaše schválenie faktúry, doplnenie objednávky k faktúre. Nadlimitné schvaľovania – to všetko zvládne systém bez toho aby ste tieto procesy museli držať v hlave. Vaša účtovníčka vám poďakuje, ušetrí jej to kopu času a vám kopu chýb a vrátených emailov.

Faktúra pre audit? na jeden klik! 

Potrebujete  nájsť konkrétnu faktúru medzi tisícami ďalších?  Jednoduché, už si nemusíte pamätať  názov súboru – nájdite ho podľa toho čo si pamätáte – podľa dodávateľa, sumy, dátumu splatnosti alebo ďalších charakteristík. Už žiadne stratené faktúry či účtenky, všetko je digitálne archivované v centrálnom úložisku   - v jednom mieste pravdy.

Bez ručného prepisu

Zabudnite na ručné prepisovanie údajov do účtovného systému. Systém dokáže údaje ako suma, dodávateľ, ičo, dátum splatnosti, sadzbu DPH a ďalšie údaje prepísať automatizovanie. Vaše účtovníčky vám poďakujú.

Podchyťte celý proces 

Eliminujte chyby  tým, že automatizujete celý  proces. Faktúru pošlite na špeciálny email, na pozadí služba vyťaží údaje, vloží sa do systému a začne sa automaticky proces schvaľovania, podľa práv, typu faktúry, či sumy na faktúre. Schvaľujúci dostaávajú notifikácie Účtovné oddelenie účtuje až finálne schválené faktúry v archíve. Systém vás bude viesť aby ste na nič nezabudli, podobne ako keď nakupujete cez eshop.

A máš k faktúre objednávku?  

Načo schvaľovať faktúru, pokiaľ už raz bola schválená objednávka?   Ak sedí suma a služby na objednávke , väčšinou už nie je  potrebné schvaľovať aj faktúru.  Stačí faktúru spárovať s objednávkou, ktorá obsahuje celú históriu schvaľovania.  Ušetríte si tak čas  a celá história ostane prepojená.