Zdieľať
Interaktívna výmena informácií medzi vašimi zariadeniami a naším systémom riadenia služieb vždy, keď je vyžadovaná vysokokvalitná podpora údržby.
RemoteCare poskytuje najmodernejšiu M2M (machine-to-machine) komunikáciu medzi výstupnými zariadeniami bizhub a servisnou organizáciou Konica Minolta. Vzdialené pripojenie prenáša všetky relevantné systémové údaje v reálnom čase a odporúča včasnú servisnú údržbu alebo akýkoľvek iný požadovaný zásah, napríklad nápravu technického problému. Cez vzdialenú komunikačnú cestu je možné spúšťať automatizované služby, ako napríklad dodávku spotrebného materiálu a vykonávať úlohy na diaľku, vrátane služieb, ako napríklad aktualizácie firmvéru alebo nastavenia zariadenia. Prostredníctvom vzdialeného panela môžu byť koncovým používateľom poskytnuté pokyny. Súčasťou webového portálu je aj grafické a užívateľsky príjemné webové rozhranie s informáciami o stave zariadenia a so sekciou reportingu. Koncept RemoteCare je zárukou maximálnej dostupnosti systému Konica Minolta. Je možné minimalizovať výpadok výstupných zariadení, zvýšiť produktivitu a naplánovať rutinnú údržbu v súlade s pracovným harmonogramom používateľov.