Komunikácia a médiá sú dnes nerozlučne späté. Vzhľadom na to, že reklamné agentúry a marketingové oddelenia začali hľadať nové spôsoby oslovenia širších cieľových skupín, ktoré vyžadujú od tlače poskytovanie nových služieb nad rámec jej tradičnej role, poskytovatelia tlačových služieb si uvedomili potrebu zmeny a zamerali svoju pozornosť na rozširovanie svojho radu produktov a služieb navrhnutých tak, aby sa vysporiadali s najnovšími marketingovými trendmi.
Tým došlo k prevratným zmenám, keď digitálny marketing spoločne s modernizovanou tlačou vytvorili základ pre transformáciu firiem a dosiahnutie cieľov, ktoré sa doteraz považovali za nedosiahnuteľné.
Široký sortiment služieb, ktoré môžu byť v súčasnosti poskytované vďaka najnovším tlačovým technológiám a marketingu, je ohromujúci. Otázkou však je, ako by poskytovatelia tlačových služieb a marketingoví pracovníci mali spolupracovať na dosiahnutí spoločného cieľa a ako sa dá prepojiť tlač, web, sociálne siete, e-mail a správy SMS.
Odpoveďou je prijatie prístupu založeného na využívaní rôznych médií.