Skrášľovanie – transformujte svoju tlač pomocou technológie digitálneho lakovania

Prečo má zmyslový zážitok skutočný obchodný zmysel

Vytvárajte zmyslové zážitky pomocou textu. Nebudete ľutovať.


„Haptická technológia“ vám umožní simulovať dotyk v digitálnom prostredí, a súčasné najúspešnejšie komerčné tlačiarne už rozširujú svoje služby pomocou tejto technológie, aby ponúkli pôsobivejší a kreatívnejší zážitok. Tento hmatateľnejší prístup k potenciálnym zákazníkom je vďaka priekopníckej novinke spoločnosti MGI v oblasti technológií haptického digitálneho lakovania dokonalý na obchodné účely.

Množstvo súčasných poskytovateľov tlače, ofsetovej i digitálnej, ponúka „iba tlač“ ako štandardnú službu. Avšak vizionársky zmýšľajúce firmy na trhu sa snažia odlíšiť a vylepšiť svoje produkty vytvorením nového atraktívnejšieho tlačového procesu. Vždy bolo možné vytvárať špeciálne efekty, ako sú bodový lesk, trojrozmerná tlač a lesklý kovový vzhľad. Konvenčnými produkčnými metódami to však bolo často neefektívne a časovo náročné, čo znemožňovalo ponúkať tieto efekty ako službu, predovšetkým pri nízkonákladových úlohách s krátkodobými termínmi dodania. Teraz vďaka novej technológii digitálneho lakovania od renomovanej francúzskej spoločnosti a strategického partnera MGI spôsobuje spoločnosť Konica Minolta revolúciu v odbore pre poskytovateľov, ktorí chcú ponúkať svojim priamym zákazníkom i koncovým používateľom niečo skutočne špeciálne (a zároveň maximalizovať svoje zisky).


Nové technológie  

Nové technológie vám umožnia vykonávať bodovú povrchovú úpravu výtlačkov, zvýrazňovať definované oblasti a pridávať 3D efekty pre vašich zákazníkov. Výsledkom bude úplne odlišný hmatový zážitok a svieži tlačový produkt, ktorý zabezpečí, že názov a povesť vašej spoločnosti vyniknú medzi obyčajnou konkurenciou v oblasti produkčnej tlače. Digitálne technológie MGI premenia vytlačené úlohy na pôsobivé a neodolateľné produkty, ktoré pritiahnu pozornosť vašich zákazníkov a ich zákazníkov.


Technológia digitálneho lakovania je dokonale vhodná pre široký rad rôznych aplikácií, od kníh až po exkluzívne vizitky, luxusné pozvánky, obaly, materiály na podporu predaja a ďalšie. Ponúka bezkonkurenčnú škálu funkcií, vrátane celostránkového skeneru, vysokú produktivitu vďaka jednopriechodovej tlače, jednoduché použitie a ďalšie výhody, ktorých zásluhou bude celkový komerčný zážitok vašich bezprostredných zákazníkov príjemnejší. (A tí budú potom pripravení zaplatiť viac, než je obvyklé.)



embellishment print sample snake


Tlačový trh sa veľmi rýchlo vyvíja. Vytváranie napodobnených produktov už nie je príliš ziskové. Z tohto dôvodu vizionársky zmýšľajúce firmy na trhu v súčasnej dobe investujú do technológie digitálneho lakovania, novej techniky skrášľovania tlače, ktorá uvolňuje nové úrovne kreativity, ktoré odlišujú produkty a umožňujú zákazníkom ponúkať atraktívnejší a zapamätania hodnejší produkt. Proces tlače je potom pre všetkých zúčastnených ziskový.


TECHNOLÓGIA MGI JETVARNISH 3D vám pomôže prilákať nových potenciálnych zákazníkov a využiť lukratívne tržné príležitosti tým, že zákazníkom poskytnete mimoriadne presné bodové povrchové úpravy. Umožní vám spracovávať originály vytlačené digitálnymi alebo ofsetovými strojmi vo veľkých alebo malých nákladoch, a dokonca meniť hrúbku povrchových vrstiev, aby ste mohli vytvárať atraktívne výtlačky s hmatateľnou hĺbkou, ktorá ešte zvýši dopad komunikácie. Táto nová a vzrušujúca technológia je zaujímavá pre všetkých poskytovateľov tlačových služieb, ktorí používajú tonerové, ofsetové alebo iné tlačové systémy, a umožňuje používateľovi pridávať kreativne vylepšenie pre široký rad aplikácií. 


Aké presne sú techniky skrášľovania tlače a aký prospech prinesú vašej spoločnosti?

Tlač môže byť iba atrament na papieri, výrobku alebo štítku, ale skrášlenie ho premení na haptický zmyslový, tzn. hmatový zážitok, ktorý zaistí náskok pred konkurenciou. Keď zákazníci zistia, že je na obale reliéfny text, je oveľa pravdepodobnejšie, že sa ho dotknú, a dokonca aj pravdepodobnejšie, že si produkt zakúpia. Skrášlenie môže vykonať priamo vybraný digitálny produkčný tlačový stroj alebo môže byť výsledkom offline špeciálneho riešenia na skrášľovanie tlače.


Skrášľovanie tlače – záverečné vylepšenie, ktoré poskytne dobrý pocit vám, vašim zákazníkom a taktiež ich zákazníkom

V tejto súvislosti sa poskytovatelia tlačových služieb a marketingoví pracovníci stále viac snažia pridávať tieto pôsobivé efekty, aby svoje produkty odlíšili od ostatných značiek a pridali tlačeným materiálom „dotykovú“ hodnotu. Komoditizačné procesy ovplyvňujú tiež mnohé produkty a skrášľovanie pomôže ľubovoľnému produktu nielen vyniknúť a odlíšiť sa, ale tiež bojovať proti cenovej erózii. V minulosti sa skrášľovanie vyskytovalo iba pri prémiových výrobkoch, ale dnes sa tieto efekty objavujú na výrobkoch pre osobnú starostlivosť a starostlivosť o vlasy, potravinách, cukrovinkách, kozmetických výrobkoch a ďalšom tovare z celého radu odvetví.

Stiahnite si výskumné správy

Zažite to na vlastnej koži!

Dotyk zvyšuje impulz k nákupu

Objednajte si vzorky!

„Ak sa toho dotknem, musím to mať“

„Ak sa toho dotknem, musím to mať“

Hmatové pocity

Podľa Joanny Peck a Jennifer Wiggins bolo zistené, že dotýkanie sa výrobku upevňuje postoje k príslušnému výrobku a zámer si ho zakúpiť a súčasne zvyšuje spoľahlivosť hodnotenia výrobkov.


„Dotykové prvky na obale prispievajú k vytváraniu celkového image značky“

S ohľadom na túto skutočnosť sa zavádzajú nové tlačové technológie poskytujúce hmatové efekty, ktoré povzbudzujú spotrebiteľov, aby sa dotkli.
Niektoré dôkazy naznačujú, že hmatové prvky na obaloch výrobkov môžu dokonca prispieť k vytváraniu celkového image značky výrobku. Podľa nedávného prieskumu je zrejmé, že čím dlhšie sa jednotlivci zamerajú na konkrétny tovar, tým pravdepodobnejšie si tento tovar vyberú a priradia mu vyššie hodnotenie obľúbenosti. Ak výrobky priťahujú vizuálnu pozornosť, je pravdepodobnejšie, že sa ich spotrebitelia dotknú. A keď sa ich dotknú, je ešte pravdepodobnejšie, že si ich kúpia.


„Charakteristický obal priťahuje pozornosť zákazníkov“

Vzhľadom na súčasné rozmanitosti výrobkov v maloobchodných predajniach musia majitelia značiek zabezpečiť, aby ich výrobky boli nápadnejšie ako konkurenčné produkty. Obal teda musí najskôr prilákať pozornosť zákazníka. Podľa Joanny Peck a Jennifer Wiggins môže obal výrobku, ktorý je zaujímavý na dotyk, zvýšiť predaj výrobku, aj keď možnosť dotknúť sa neposkytuje ďalšie informácie o jeho atribútoch.  

(Zdroj: Joann Peck a Jennifer Wiggins; „Je to jednoducho príjemný pocit: Citová reakcia zákazníkov na dotyk a jej vplyv na presvedčovanie“; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Zmyslový aspekt designu obalov“; 2017)


Akonáhle sa zákazník fyzicky oboznámi s efektmi, ako sú napríklad reliéfne bodové UV povrchové vrstvy, a dotkne sa ich, bude z nich pravdepodobne okamžite nadšený. A to je dobrá správa pre všetkých.


Hmatové pocity zvyšujú mieru spontánnych nákupov

Iný prieskum „Vplyv samotného dotyku na vnímané vlastníctvo“, ktorý realizovali Joann Peck a Suzanne B. Shu v roku 2013, ukázal, že videnie a dotyk zvýšili psychologické vlastníctvo a hodnotenie oproti samotnému videniu o 22 %, resp. o 24 %. Naproti tomu štúdia „Zmyslový aspekt designu obalov“ z roku 2017, ktorú vypracovali Aradhna Krishna, Luca Cian a Nilüfer Z. Aydinoglu, zistila, že balenie vylepšenej fólie zvyšuje príťažlivosť až 2,5 krát.


Embellishment - Insights and Market Reports


Počiatočné výhody, ktoré vám ako poskytovateľovi tlačových služieb prinesú techniky skrášľovania tlače

Nové techniky skrášľovania a technológia digitálneho lakovania, ako je bodová povrchová úprava digitálnych výtlačkov, zvýrazňovanie definovaných oblastí a pridávanie 3D efektov, umožňujú poskytovateľom tlačových služieb posunúť svoju kreativitu na novú úroveň a následne si za to účtovať príplatok. Ak pridáte trojdimenzionálny lak a fóliu na tlačový výstup, premeníte štandardný výtlačok na prvotriedny produkt.


Embellishment - Readiness to Pay More


Naši zákazníci z oblasti tlače oceňujú tento inovatívny prístup, a navyše zaň ochotne zaplatia zvláštny príplatok. V rámci štúdie „Za hranicami CMYK: Používanie špeciálnych efektov v digitálnej tlači“ z roku 2016, ktorú vypracovala spoločnosť Keypoint Intelligence, bola poskytovateľom tlačových služieb položená otázka: „Aký príplatok alebo koľko percent navyše si môžete účtovať za vylepšenie tlače v porovnaní so samotnou digitálnou tlačou CMYK?“. Zistilo sa, že európski odberatelia tlačových produktov boli ochotní zaplatiť za vylepšenie digitálnej tlače až o 89 % navvyše oproti cene za samotnú tlač CMYK. Odberatelia tlačových produktov sú podľa svojich slov ochotní akceptovať najvyššie príplatky za texturované (až 89 %), fóliové (82 %) a kovové efekty (51 %), ktoré sa dajú vytvoriť pomocou týchto technológií. Špeciálne farby (28 %), fólie (28 %) a texturované povrchové úpravy (27 %) zaznamenali najvyššie percento respondentov, ktorí uviedli, že účtujú príplatky 50 % alebo vyššie.



Embellishment - Charge For Print Enhancement


Skrášľovanie tlače je v každom prípade prísľubom úspěšného vývoja pre tlačové odvetvie, od upútania pozornosti na predajnom mieste až po účtovanie príplatkových sadzieb spoločnostiam, ktoré zabezpečujú marketing produktov. 


Spoločnosť MGI od vstupu do tohto odvetvia urobila skrášľovanie tlače dostupnejšou pre všetkých, a nielen iba pre luxusné zákazky. Rad MGI JETvarnish 3D ponúka dynamické obohatenie tlačových výstupov vytlačených digitálnou alebo ofsetovou technológiou prostredníctvom jedinečnej aplikácie dimenzionálneho laku systémom podobným atramentovým tlačiarňam a fóliových textúr. Tlač sa používa v atraktívnych a pohľad priťahujúcich aplikáciách, ako sú design interiérov, katalógy produktov a brožúry v oblasti cestovného ruchu, jedálne lístky a denné ponuky v gastronómii, luxusné krabice v oblasti spotrebného tovaru, letáky a reklamné tlačoviny v marketingových kampaniach a v mnohých ďalších odvetviach. 


Ak teda chcete byť na špici tlačového priemyslu, potrebujete technológiu digitálneho lakovania. A možno vás zaujíma, kam to bude pokračovať. Ktorý z našich zmyslov si technológie podrobia najbližšie? Vzniknú nové metódy tlače, ktoré nejakým spôsobom vytvoria zvuk vĺn jemne špliechajúcich o breh pre brožúry cestovných kancelárií alebo hádam vôňu lahodného jedla uvedeného na jedálnom lístku? Znie to ako nemožné, ale to sa o hmatovej tlači hovorilo tiež.


Myslíte, že by ste sa chceli porozprávať s niektorým z našich odborníkov o tom, ako môže technológia digitálneho lakovania od spoločnosti MGI zvýšiť ziskovosť vašej spoločnosti? 

Spoločnost MGI ponúka široký rad možností lakovania, ktoré vám okamžite poskytnú všetky výhody skrášľovania tlače a obratom ruky zvýšia vaše ziskové marže. Takže ak sa chcete dozvedieť viac o investovaní do budúcnosti tlače prostredníctvom našich revolučných techník skrášľovania a možno aj vyskúšať niektoré z našich zariadení, stačí kliknúť na tlačidlo Kontaktujte nás a my sa s vami obratom spojíme.

Skrášľovanie tlače

Skrášľovanie tlače

Kombinujte kreativitu s funkčnosťou a ziskovosťou

Vďaka TECHNOLÓGII LAKOVANIA MGI JETVARNISH 3D môžete zákazníkom ponúknuť novú závideniahodnú a ekonomickú metódu offline bodovej UV povrchovej úpravy, ktorá vám umožní bodovo lakovať všetky vaše digitálne výtlačky, zvýrazňovať definované oblasti a pridávať pôsobivé 3D reliéfne efekty, čím vytvoríte prvotriedny obraz. To všetko prispieva k intenzivnejšiemu a hmatateľnejšiemu zážitku, za ktorý vaši zákazníci radi zaplatia viac, navyše vďaka kombinácii s inline modulom na fóliovanie za tepla dosiahnete ešte úžasnejší konečný vzhľad. Táto technológia je dokonalá pre úlohy tlače v malých alebo stredných nákladoch.

Hardvér
hardware icon
Technológia MGI JETvarnish 3D

Táto bodová UV technológia vám umožní zdokonaliť služby tak, aby sa zvýšila ich kvalita a diferenciácia, a je ideálnym riešením tak pre ofsetové, ako aj pre digitálne tlačiarne. Nové inovatívne systémy navrhnuté tak, aby rástli spoločne s vašou firmou, a veľké množstvo ďalších funkcií zabezpečia dokonalú integráciu novej investície s vaším súčasným produkčným prostredím.

Softvér
software icon
Konica Minolta Software Products

Explore the countless different ways in which Konica Minolta software products could improve your operations. Konica Minolta solves the problems of your company, matches different working styles, and offers software solutions meeting the needs of your industry. By prioritising your needs at all times, Konica Minolta meets the software requirements of even the most demanding global organisations. Using the system, you can keep a lid on the cost of any printed or copied output, create advanced security measures to ensure sensitive documents don’t fall into unauthorised hands, and more.

Služby
service icon
Always at your Service

Our experienced, knowledgeable specialist staff will answer any questions you may have, and show you how to operate your product. Our services function for your benefit, within a support system designed to ensure you and your company benefit fully from the solutions. We offer a range of different services, including optimised print services to combine your consulting; hardware and software implementation; workflow management to lower your document spending; and smart security services, to keep your business safe.

Konica Minolta's MGI digital varnish solutions let you offer your customers profitable new products and services, upsell your day-to-day print jobs and increase your profit margins. This printing process lets you personalise and attract new customers, adds value to existing services, offers a far wider range of substrates – including matte or glossy laminated surfaces, layered paper, plastic, PVC and other coated materials – simplifying your workflow, shortening your lead times, lowering your costs and much more besides! 


So what are the core benefits of the new digital varnish technology delivered by the JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D and JETvarnish 3D Evolution systems?

   

   

Ikona funkcií

Povrchová úprava

Použitie

Funkcia AIS SmartScanner

Ikona produktivity

Vysoká produktivita

Ikona funkcie kvality

Nádherné 3D reliéfne efekty, ktoré vytvárajú prvotriedny obraz a luxusný povrch príjemný na dotyk

Speed feature icon

Povrchová úprava

Ikona funkcie kvality

Tlačové hlavy Konica Minolta

Ikona produktivity

Analyzátor výrobných nákladov, softvérový súbor a HubManager

ikona funkcie prispôsobenia

Skrášľovanie a fóliovanie premenných dát

Ikona funkcie kvality

Pútavé 3D efekty

Vstup papiera

Digitalizácia bodového UV dokončovania

Ikona funkcie udržateľnosti

Použitie diód LED na zníženie už aj tak nízkej spotreby energie

Požiadajte o živé demo s našimi odborníkmi!

Naši odborníci vám radi poskytnú viac informácií o prednostiach a výhodách technológie digitálneho laku

Rezervujte si živé demo teraz

tvarovanie tlače pre podnikanie.

Prokom je užívateľská komunita spoločnosti Konica Minolta, kde môžete nájsť prieskum trhu, informácie a praktické nástroje, ktoré vám pomôžu byť lepšie informovaní, produktívnejší a v konečnom dôsledku výnosnejší. V spoločnosti Prokom veríme, že nejde len o to, čo robíte, ale o to, čo umožňujete.

Join Prokom

Transformujte svoju tlač pomocou technológie digitálneho lakovania využitím techník skrášľovania tlače, s ktorými sa vy, vaši zákazníci a ich zákazníci budete cítiť dobre.