Okrem kvalitných produktov si firma sama vyrába prémiové personalizované obaly pomocou zariadení AccurioShine 3600 od spoločnosti Konica Minolta. Vedia, že ak má niečo dobre chutiť, musí to aj dobre vyzerať.
Cieľovou skupinou zákazníkov čokoládovne sú predovšetkým spoločnosti, ktoré vyrábajú čokolády na mieru pre svojich obchodných partnerov, zákazníkov alebo zamestnancov. Ide o luxusné čokolády s vysokými požiadavkami na dizajn a spracovanie obalu. Po niekoľkých pokusoch o externe vyrábané obaly sa rozhodli vyrábať si ich sami. Dnes sú schopní výrobky dodať s personalizovanými obalmi do 14 dní.
- Rýchlejší a efektívnejší spôsob v porovnaní s externou firmou.
- Možnosť personalizácie, tým získava obal konkurenčnú výhodu.
- Pridaná hodnota sa vracia v podobe nových objednávok.
Ide o lakovací stroj Konica Minolta určený na zušľachťovanie 2D a 3D parciálnym lakom s UV vytvrdzovaním. Vyznačuje sa vysokou rýchlosťou (až 2 077 listov A3 za hodinu), vysokokvalitnými tlačovými hlavami a variabilnou hrúbkou farby od 21 do 116 mikrónov v jedinom priechode strojom. Firma na tomto stroji vyrába obal zušľachtenou tlačou na každej bonboniére, pridáva personalizované klientske dáta a veľmi kreatívne 2D a 3D efekty. Vďaka jednoduchému používaniu zariadenia je celý výrobný proces výrazne zrýchlený a zjednodušený.
Pri výbere stroja zohrala pre firmu úlohu aj atraktívna cenová politika, kompatibilita s inými zariadeniami, rýchly a bezproblémový servis a rôzne doplnkové služby.
Začať si vyrábať vlastné obaly na čokolády nebolo pre firmu jednoduché. Dnes, o niekoľko rokov neskôr, vedia, že sa im investície vrátili. "Ak chcete byť úspešní, musíte ponúknuť pridanú hodnotu. Bez kvalitných obalov by sme takí úspešní neboli," hovorí Jakub Hronec s tým, že mnoho firiem považuje takto zušľachtené a personalizované obaly za drahé a nedostupné. Opak je však pravdou. „Dnes vyrábame obaly aj pre ďalšie firmy, ktoré pochopili ich dôležitosť," dodáva Jakub Hronec, "pretože jedia najskôr oči. Potom je to chuť samotnej čokolády."