Naplno využívajte MS Teams
Digitalizácia malej firmy sa môže začať aj tým, že budete naplno využívať MS Teams. Okrem pravidelných stretnutí možno pomocou MS Teams organizovať webináre alebo riadiť vybrané firemné procesy. Je takisto základom pre používanie doplnkových aplikácií, ako je napríklad Plánovač (Planner), Power Automate, alebo Microsoft AppSource, kde nájdete dôveryhodné aplikácie vyvinuté tretími stranami. V MS Teams sa dá nastaviť aj jednoduchý pracovný postup manažmentu objednávok. Manažér daného tímu zadáva prichádzajúce objednávky do zvoleného zoznamu, kde s nimi môžu pracovať všetci členovia tímu, ktorí majú k zoznamu prístup. Pomocou Power Automate sa každá objednávka automaticky priradí danému členovi tímu a vytvorí sa úloha. Každý člen si potom môže nastaviť termín, zadať poznámky, definovať ďalšie úlohy a zaznamenávať ich stav.