Rýchlejšia implementácia s jedným poskytovateľom
Ak menšia firma obstaráva IT systém od jedného strategického partnera, môže tým významne znížiť investičné náklady. Neraz sa totiž vyhne nákupu drahých licencií operačných systémov a databáz, čo pre menšie firmy môže znamenať značnú úsporu peňazí. Menej systémov a procesov pod dohľadom jedného partnera tiež výrazne skracuje celkový čas implementácie. To, čo veľkým firmám môže trvať mesiace, sa dá v menšej firme zvládnuť v priebehu niekoľkých dní či týždňov.
Využívajte šablóny
Štandardným postupom zavádzania IT systémov do väčších aj menších firiem je zákaznícka analýza. Konica Minolta a iní spoľahliví dodávatelia softvérových riešení, majú zmapované najčastejšie digitalizované dokumenty, firemné požiadavky a nadväzujúce procesy. Všetky tieto skúsenosti má kvalitný IT systém prenesené do univerzálnych šablón a preddefinovaných procesov. Rozsiahle zákaznícke analýzy tak už nie sú nutné a samotná inštalácia je oveľa jednoduchšia. Dodávatelia tak reagujú na požiadavky malých a stredne veľkých firiem, ktoré majú záujem najmä o cenovo dostupné univerzálne riešenia.
Flexibilnejšia integrácia
Ak ste malá firma a uvažujete o digitalizácii, hľadajte takého partnera, ktorý ponúka softvér pracujúci nezávisle od prostredia, ktoré práve využívate. Aj malá firma tak dokáže integrovať do vlastných systémov nové prvky. A to bez vynakladania dodatočných financií.
Naplno využívajte MS Teams
Digitalizácia malej firmy sa môže začať aj tým, že budete naplno využívať MS Teams. Okrem pravidelných stretnutí možno pomocou MS Teams organizovať webináre alebo riadiť vybrané firemné procesy. Je takisto základom pre používanie doplnkových aplikácií, ako je napríklad Plánovač (Planner), Power Automate, alebo Microsoft AppSource, kde nájdete dôveryhodné aplikácie vyvinuté tretími stranami. V MS Teams sa dá nastaviť aj jednoduchý pracovný postup manažmentu objednávok. Manažér daného tímu zadáva prichádzajúce objednávky do zvoleného zoznamu, kde s nimi môžu pracovať všetci členovia tímu, ktorí majú k zoznamu prístup. Pomocou Power Automate sa každá objednávka automaticky priradí danému členovi tímu a vytvorí sa úloha. Každý člen si potom môže nastaviť termín, zadať poznámky, definovať ďalšie úlohy a zaznamenávať ich stav.